POSTUP PRI REKLAMÁCII:
Našli ste závadu, alebo niečo nieje v poriadku ??
Zabalte a pošlite nám výrobok nazad - doporučene na našu adresu uvedenú na faktúre:
Nezabudnite priložiť doklad (faktúru) a reklamačný protokol s popisom chyby výrobku. Ak tovar vraciate a odstupujete od zmluvy treba priložiť vyplnený formulár odstúpenie zmluvy.
Reklamačné podmienky:
a/ Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty skontrolovať či zásielka nevykazuje známky poškodenia. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie, iné rozsiahle poškodenie) zásielku nepreberajte. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste spísať s prepravcom protokol o zistených poškodeniach spôsobených počas prepravy. Ak balík aj napriek viditeľnému poškodeniu obalu prevezmete, je to na Vašu vlastnú zodpovednosť, reklamácie z tohto titulu uznané nebudú. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po prešetrení a uzavretí škodovej udalosti s prepravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový tovar.
b/ Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom. Podľa občianskeho zákonníka č.150/2004 je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky.
c/ V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti / uvedená v záložke o nás / . Balík musí byť riadne zabalený s obsahom komplet reklamovaného tovaru, kópiu faktúry, stručným popisom závady na tovare, kontaktné údaje kupujúceho so spiatočnou adresou, telefonický kontakt, vrátane e-mailovej adresy, pokiaľ ňou disponujete. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý v zásade základných hygienických štandardov.
d/ Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.
e/ V prípade oprávnenej reklamácie zo strany kupujúceho, náklady na spiatočnú prepravu hradí predávajúci.
f/ V prípade, že závada na tovare vznikne v záručnej dobe, má zákazník právo požadovať jej odstránenie. Ak závada na tovare je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi chybný výrobok novým výrobkom. V prípade, že predávajúci už nebude v čase oprávnenej reklamácie disponovať identickým výrobkom, alebo sa nedohodne predávajúci s kupujúcim na dodaní podobného tovaru v tej istej cene, bude zákazníkovi vrátená plná čiastka vrátane poštovného a balného, ktoré zákazník za tovar zaplatil a to najneskôr do 14 dní od vzniku nároku.
g/ Z hygienických dôvodov nie je možné vracať rozbalenú spodnú bielizeň, plavky.
Pokiaľ zákazník tento tovar vyberie z uzavretého obalu, v ktorom ho dodávame, nie je možné odstúpenie od zmluvy z hygienických dôvodov v 14-dňovej lehote / § 1837 písm. G / Zákona č. 89 / 2012 Zb. OZ v účinnom znení.
h/ Záruka sa nevzťahuje na poškodenie tovaru vzniknuté nasledovným:
- prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením
- znečistením jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, nesprávnou údržbou, resp. nerešpektovaním továrenského označenia na štítku, ako tovar správne čistiť a udržiavať
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa
- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom
- zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy) - pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu
- mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod.
Záruka sa nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
i/ V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.
j/ Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočných prieťahov, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
k/ O výsledku posúdenia reklamácie bude kupujúci informovaný neodkladne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie. Doporučenou poštou mu bude doručený protokol o reklamácii. Náklady s týmto spojené znáša predávajúci.
l/ Priebežne sa môžete informovať o stave Vašej reklamácie na telefónom čísle 0901 777 117 cez pracovné dni od 10.00 do 16.30 hod. alebo prostredníctvom e-mailu bellavin@bellavin.sk .Kontaktnou osobou je Michaela Jančichová.
m/ Reklamovaný tovar je potrebné poslať na adresu sídla spoločnosti spolu s kópiou faktúry, vypísaným reklamačným formulárom, ktorý je pribalený ku každej objednávke a to na adresu:
Michaela Jančichová
BELLAVIN
Mateja Bela 46
921 01 Piešťany